miercuri, 28 mai 2014

DESPRE MECIUL SEMENICUL VALIUG - METALUL II RESITA 2 - 0 ( 2 - 0 ), 21 MAI 2014 :

Miercuri, la Valiug,  am asistat la ultimul meci de pe teren propriu din actuala  editie de campionat.
A fost un meci in care am jucat bine , fara insa sa ne fortam prea tare. Asta si datorita faptului ca in minutul 25 aveam  deja  2 – 0 , prin golurile marcate de Razvan Muntean si Silviu Izvernar. Echipa din Resita nu a avut puterea  sa revina si de aceea , pana la pauza , tot noi am fost echipa care a dominat  partida.
In repriza a doua , am reusit faze care au incantat publicul  spectator , aflat in numar destul de mare la meci  si cu toate ca nu am mai marcat , am reusit cateva faze excelente . Scorul putea fi mult mai mare , dar ratarile incredibile ale jucatorilor nostrii au facut ca meciul sa se incheie cu 2 – 0 .
Am mai retinut faptul ca din minutul 70 , capitanul echipei noastre a devenit Iulian Fidler , in semn de respect pentru  evolutiile sale foarte bune din ultima perioada. Acest lucru s-a intamplat , dupa ce Razvan Muntean  (capitanul  de drept )  a fost  inlocuit , dupa o evolutie buna  in meciul cu Metalul  si dupa ce  antrenorul Dobre  (care a condus din nou perfect echipa noastra de pe margine) , a considerat ca este momentul  sa ofera sansa si altor jucatori sa evolueze. Cu totii am salutat aceasta decizie si iata cum,  Iulian Fidler,  a fost la doar 17 ani , capitanul  unei echipe din Liga a IV-a ! Cu siguranta va retine cu placere  aceasta zi  de miercuri , 21 mai 2014 .
In rest ,nu ar prea  mai fi multe de spus ,eventual faptul ca cei doi atacanti (Izvernar si Craciunescu ) au fost din nou foarte periculosi , asistati in permanenta  pe faza de atac , de Martin .Practic,  asa am si terminat partida , intr-o asezare de 3 – 4 – 3 .Deasemenea , Matei si Mateiasi au facut legea la mijlocul terenului  si au oferit siguranta pe tot parcursul jocului.
Au mai jucat Alin Stoica , Seba Traia ,David Razvan ,Urs
Iata echipa cu care am inceput : Motreanu – Ursu . Gherasim ,Fomitescu , Fidler – Martin , Mateiasi , Matei , Muntean – Craciunescu , Izvernar
Vor urma cele doua partide de la Anina, din campionat (31mai 2014 ) si din finala Cupei Romaniei ( 4 Iunie 2014 ) .
Speram ca la finala Cupei Romaniei   de miercuri  , 4 iunie 2014 , ora 17.30 , sa avem  multi  sustinatori alaturi de noi si cu siguranta Semenicul Valiug, condusa de Lucian Dobre , Silviu Izvernar si Matei Fomitescu , va face un meci mare si va incerca sa obtina mult ravnitul trofeu . Pentru noi , ar fi ceva senzational !

Hai Semenicul Valiug !