marți, 20 mai 2014

DESPRE MECIUL DE JUNIORI AGMONIA ZAVOI - SEMENICUL VALIUG 5 - 2 ( 2 - 0 ) , 17 MAI 2014 :

Echipa noastra de juniori a avut la Zavoi doua reprize diferite din punctul de vedere al abordarii jocului.
Chiar daca au lipsit trei  jucatori extrem de importanti ( Miu , Furdui si Miculescu ) , speram la un rezultat care sa ne aduca macar un punct diin acest meci.
Daca la pauza , gazdele au condus usor cu 2 - 0 , dupa pauza am intrat hotarati sa refacem diferenta si sa demonstram ca suntem o echipa care poate pune probleme si in deplasare.
Acest lucru l-am reusit , destul de repede , dovada ca am marcat doua goluri foarte repede si am ajuns la un 2 - 2 in minutul 55 , care ne-a facut sa credem ca putem sa obtinem chiar victoria. Din pacate , s-a accidentat si jucatorul Bodea , unul dintre cei mai importanti jucatori din apararea noastra si odata cu schimbarea sa , echipa noastra a devenit mai nesigura pe faza defensiva si astfel am reusit sa primim incepand cu minutul 80 , 3 goluri pana la final , dintre care , unul din 11m. Practic , in 10 minute am primit 3 goluri !
Odata cu golul 3 al gazdelor , echipa noastra a cazut psihic si astfel echipa de juniori din Zavoi a obtinut o victorie care la un moment dat parea departe.
Sa mai spunem ca noi am marcat ambele goluri prin Razvan Balica , un jucator in care avem mare incredere si care impreuna cu Furdui , formeaza un cuplu de atacanti foarte bun.
Pentru echipa noastra , urmeaza meciul cu CSM Scolar Resita (Gloria Resita ) , un nou meci al ambitiilor , in care avem sansa de a ne arata valoarea.
Vom vedea acest meci , maine , miercuri , 21 mai 2014 , pe Valiug Arena , incepand cu ora 16.
Succes baieti !