marți, 8 aprilie 2014

DESPRE MECIUL DE JUNIORI DINTRE CS MOLDOVA NOUA SI SEMENICUL VALIUG , 5 APRILIE 2014 :

Echipa noastra de juniori a pierdut la scor , dar , este foarte important sa precizam faptul ca , noi cei din conducerea echipei, am fost nevoiti sa sacrificam rezultatul de la juniori in favoarea echipei de seniori.
Mai exact , echipa mare a avut probleme de lot in deplasarea de la Moldova Noua si astfel a trebuit  sa luam trei  jucatori de la echipa de juniori ( Fidler ,Bodea si Urs) si sa evolueze la echipa de seniori . Ei au jucat foarte bine , Darius Bodea a si marcat pentru echipa de seniori , dar din pacate am pierdut la scor la juniori .
Baietii nostrii au inceput foarte rau partida de la Moldova Noua si au primit doua goluri in primele doua minute.
Dupa ce s-au dezmeticit , incet - incet am inceput sa jucam si sa aratam ca putem pune probleme gazdelor.Totusi , tot gazdele reusesc sa inscrie in minutul 30 golul numarul trei  , dar , sa precizam  ca ,golul meciului a fost marcat de capitanul echpei noastre , Caius Miu , care a sutat plasat de la 25m sus la vinclu si scorul devenra 3 - 1 pentru echipa din Moldova Noua. A fost o executie pe care o vom retine multa vreme la care portarul gazdelor  nu a avut nici o sansa .
Pana la pauza scorul ramane neschimbat si dupa 45 de minute in care am evoluat in 10 jucatori , echipa noastra a aratat bine.
Din pacate , in repriza a doua , incet-incet oboseala si-a spus cuvantul si gazdele marcheaza pe final mai multe goluri. La scorul de 8 - 1 am avut un penalty , marcat cu precizie tot de capitanul nostru, Miu Caius si scorul ajunge 8 - 2 .
Imediat , la primul atac , gazdele marcheaza ultimul gol al meciului si partida se incheie.
Am retinut din acest meci efortul depus de baieti pe tot parcursul meciului , jocul nostru din prima repriza si cele doua goluri marcate de Miu Caius.
Deasemenea , ii felicitam pe toti baietii de faptul ca au inteles faptul ca am fost nevoiti sa facem acest sacrificiu in favoarea echipei mari si sa ne bucuram impreuna ca acest lucru a fost de folos.
Echipa mare , alaturi de cei trei juniori de 17 ani , au castigat in deplasare si am obtinut ceea ce ne-am propus , cele 3 puncte.
Vom avea de rezolvat in acesta saptamana problemele de indiisciplina a unor jucatori care nu s-au prezentat la meci , invocand fel de fel de scuze nefondate , care iata ne costa .In varianta in care lotul ar fi fost complet , cu siguranta scorul era unul cel putin mai strans.
Oricum , felicitari baieti pentru atitudine si capul sus.
Suntem la inceput si este normal sa fie greu , dar incet - incet va fi cu siguranta mult mai bine .
Urmeaza meciul cu Otelul Rosu .Avem sansa si dreptul sa speram la un rezultat pozitiv.