sâmbătă, 19 martie 2016

Nicolo Napoli vrea sa plece de la CSM IASI la finalul sezonului

După un an și jumătate de când sunt aici, eu cred că am făcut treabă bună. Cred că se putea un pic de sprijin din partea autorităților. În vară îmi expiră contractul. Nu am primit ofertă de prelungire. Aștept să se termine campionatul, sper să terminăm sus în clasament, dar nu mă interesează prelungirea contractului. Nu văd sprijin din partea oamenilor de aici și vreau să mă întorc în Italia”, a anunțat, supărat, Nicolo Napoli.
Florin Prunea, președintele grupării din Copou, a declarat că, cel mai probabil, va pleca, la rândul său, la finalul sezonului, urmând exemplul lui Napoli.
”Ştiam că Napoli nu mai vrea să continue la echipă, în urma unei discuţii cu el şi cred că nici eu nu voi mai rămâne. Sunt interese foarte mari în acest oraş, despre care prefer să nu vorbesc. Noi facem sport, nu facem politică.
Sunt cinci jucători care îşi termină contractual în vară şi din discuţiile purtate cu ei, cred că nici ei nu vor mai continua la Iaşi. Într-un fel, îi înţeleg de ce nu mai vor să semneze cu Iaşiul. În urma rezultatului de azi, Iaşiul a intrat în hora retrogradării, dar eu sper să terminăm cu capul sus.
Nu avem datorii, suntem cel mai curat club din România. Suporterii au fost alături de noi, dar scandările de la finalul meciului le pun pe seama unor declaraţii ale mele, în care am spus nişte adevăruri”, a declarat Florin Prunea.
sursa : http://www.digisport.ro/