marți, 22 martie 2016

Florin Marin a fost demis de la Poli Timisoara.

Pe pagina sa de Facebook, primarul Timișoarei, Nicolae Robu confirmă oficial că antrenorul ACS Poli, Florin Marin a fost demis.
„În situația creată, inevitabil, a sosit vremea despărțirii de Florin Marin. Eu îi mulțumesc d-lui profesor Florin Marin pentru strădanii și pentru înțelegerea amiabilă, în respect reciproc, a nevoii de schimbare”, spune Robu.
Edilul a mai precizat că, deocamdată, nu există un înlocuitor pentru Florin Marin, dar o primă opțiune ar fi Cosmin Contra.
„Încă nu avem o variantă de continuare. Prima opțiune, pentru mine, este, în continuare, Cosmin Contra. Am discutat astăzi cu dânsul și mi-a cerut păsuire până diseară, eventual până mâine dimineață. Am fost de acord, așteptăm răspunsul său ferm până mâine la ora 10.00”, a mai precizat edilul Timișoarei.
CÂND ÎN FOTBAL NU SUNT REZULTATE, PRIMUL SCHIMBAT ESTE ANTRENORUL ! POLI NU POATE FACE EXCEPȚIE !
Din păcate, rezultatele echipei de fotbal reprezentative a Timișoarei, ACS Poli, au fost, pe aproape întreg parcursul campionatului, dar mai ales în ultima vreme, total necorespunzătoare, mult sub nivelul așteptărilor fanilor ei și ale oricărui timișorean devotat orașului.
Prin urmare, la un moment dat, s-a impus despărțirea de antrenorul Dan Alexa, polist de suflet, fost căpitan al echipei în una din cele mai performante variante ale ei din întreaga istorie.


Continuatorul lui Dan Alexa la cârma băncii tehnice, profesorul Florin Marin, un antrenor experimentat și un om de calitate atâta cât l-am cunoscut eu în această perioadă, un om care a pus suflet în pregătirea echipei, a reușit, la un moment, să aducă un plus de valoare și de spectaculozitate jocului, dându-ne speranțe că aceste schimbări evidente în bine se vor materializa și în victorii și în, final, în puncte atrase.
Din păcate, nu s-a întâmplat așa. Echipa a ajuns, după înfrângerea de ieri de la Craiova și după rezultatele din ce în ce mai strălucitoare ale echipelor din Voluntari și Chiajna, pe penultimul loc, un loc direct retrogradabil.
În situația creată, inevitabil, a sosit vremea despărțirii de Florin Marin. Eu îi mulțumesc d-lui profesor Florin Marin pentru strădanii și pentru înțelegerea amiabilă, în respect reciproc, a nevoii de schimbare.
Încă nu avem o variantă de continuare. Prima opțiune, pentru mine, este, în continuare, Cosmin Contra. Am discutat astăzi cu dânsul și mi-a cerut păsuire până diseară, eventual până mâine dimineață. Am fost de acord, așteptăm răspunsul său ferm până mâine la ora 10.00.
Fac apel la toți iubitorii de Poli să rămână alături de echipă acum, când e atâta nevoie de suportul lor! Timișoara merită să rămână pe prima scenă fotbalistică a țării și poate rămâne! Haideți, stimați și dragi timișoreni să o demonstrăm! La rugby suntem cei mai tari! La handbal ne-am calificat în play-off! La baschet avem toate șansele să rămânem pe prima scenă! Și toate acestea cu suportul semnificativ al Primăriei! De la toamnă, regulile finanțării fotbalului se vor schimba și, rămânând în Liga I, vom putea reintra în zona de elită a acesteia!