luni, 7 octombrie 2013

CRONICA MECIULUI NERA BOZOVICI - SEMENICUL VALIUG 3 - 2 ( 1 - 1 ) , 5 OCTOMBRIE 2013 :

Ne-am deplasat la Bozovici cu o echipa in care aveam mare incredere si cel putin din punct de vedere al valorii lotului  , chiar credeam ca putem castiga primele puncte in deplasare.
Primul 11 a aratat astfel :
Traia – Gherasim , Craciunescu , Stingu , Muntean – Martin , Burcea , Mitrica , Jugan – Dobrin , Stoica .
Au mai jucat : Anghel , Capatana , Ursu si Blotor
Pe banca : Dani Minea
Iata ca am pierdut , dupa un meci  in care am jucat foarte bine aproximativ 75 de minute .Am fost condusi cu 1 – 0 , am egalat si chiar am trecut in avantaj , dupa un joc apreciat de cei prezenti. Pentru noi au marcat , Martin si Stoica .
Nici acum parca nu ne vine sa credem cum am scapat victoria printre degete , dar poate ,de aceea este asa frumos fotbalul  , fiind in permanenta imprevizibil .
Sa ai meciul in mana si sa te trezesti ca in doar 10 minute esti condus de o echipa care nu ne-a pus probleme in repriza a doua, este ceva ce este greu de descris  , insa acum nu  mai avem ce sa facem  si trebuie sa reusim sa ne reabilitam din toate punctele de vedere.
Revenind la meci, sa va mai spunem ca de prin minutul 65 am facut schimbari si coincidenta sau nu , aceste schimbari au destabilizat echipa si poate cel mai important , a disparut concentrarea.Practic la scorul de 2 – 1 pentru noi , in plina dominare , un jucator din Bozovici trimite un sut puternic spre poartea nostra de la cca.30m  , mingea este respinsa in fata  de Traia  si reluata in gol de un alt jucator al echipei gazda. Dupa golul egalizator , noi atacam cu toata echipa si incercam sa marcam golul victoriei , dar gresim o minge in jumatatea noastra si un nou sut plasat face ca scorul sa arate un incredibil 3 – 2 pentru gazde ,referindu-ne aici la ceea ce s-a petrecut pana atunci pe teren .
Dintre cei care au intrat in joc , doar Capatana a reusit sa intre in meci si sa aduca un plus ehipei  , cel putin din punct de vedere fizic .
Ultimele 10 minute ale meciului si plus cele 3 de prelungiri ,au fost de fapt un asediu la poarta echipei gazda , dar nesansa a facut ca sa nu reusim macar un rezultat de egalitate , pe care cu siguranta l-am fi meritat .
Am atacat si cu portarul Traia in speranta marcarii golului egalizator !
Mai jos va aratam secvente video cu ultimele minute ale meciului de la Bozovici :
Chiar daca am pierdut , trebuie sa scoatem in evidenta macar acest lucru si anume faptul ca, am dominat categoric un meci  in deplasare , ceea ce nu s-a mai intamplat demult.
Sigur ca am jucat cu echipa de pe ultimul loc ( la ora meciului ) , dar asta nu este edificator, avand in vedere ca s-au jucat doar 6 etape.
Am retinut de la acest meci evolutia buna  la mijlocul  terenului a lui Mitrica si a lui Burcea , dar trebuie sa scoatem in vedere buna forma a lui Martin, care la Bozovici a fost jucatorul meciului ,prin gol si pasa la gol , dar si pentru travaliul desfasurat pe intreg parcursul jocului .
Este trist ca am pierdut primind 3 goluri,  cu (probabil ) cea mai buna aparare posibila (Gherasim , Craciunescu , Stingu , Muntean ) a echipei noastre  , dar iata ca,  cateva momente de neatentie ne pot costa .
Asta e , trebuie sa strangem randurile si sa mergem mai departe .
Sambata , vom juca acasa , cu o nou promovata si desigur ca gandul ne sta doar la victorie .

Ramane sa vedem cum vor sta lucrurile la ora meciului , fiindca asa cum spuneam mai sus , fotbalul este asa de imprevizibil. Totusi , fara falsa modestie , reamintim faptul ca avem unul dintre cele mai bune loturi din campionat si chiar credem ca ar cam fi cazul sa aratam asta in meciurile viitoare , care nu vor fi usoare .