marți, 22 octombrie 2013

CRONICA MECIULUI METALUL BOCSA - SEMENICUL VALIUG 3 - 3 ( 1 - 0 ) , 19 OCTOMBRIE 2013 :

Iata ca a venit (cam tarziu cei drept) si primul punct obtinut in deplasare.
Culmea , acest punct a fost obtinut in ultimul minut al prelungirilor , deci se poate spune ca am avut noroc.
Totusi , pe teren a fost cu totul altceva , in sensul ca noi am dominat aproximativ 60 – 70 de minute , timp in care , din nou am ratat foarte mult si pe acest fond ne-am facut jocul greu. 
Trebuie sa precizam ca am inceput excelent meciul  si am reusit in primele 20 de minute sa aratam ca o echipa mare , dar inexplicabil , incepand cu minutul 25 am scazut in joc si acest lucru s-a vazut , pana spre finalul primei reprize  .
Scorul la pauza a fost 1 – 0 pentru gazde( a marcat  Calin Alexandru ) , care au reusit sa ne surprinda in minutul 40 pe contraatac , dupa ce  noi am ratat incredibil de cateva ori la poarta lor.
Cea mai mare ocazie  a noastra din prima repriza  a fost in minutul 20 , atunci cand Martin a plecat  pe banda  dreapta si centreaza pe jos in fata portii , de unde , aflat la jumate de metru  cu poarta goala ,  Adi Ferenczik trimite pe langa (!) si scorul ramane 0 – 0 .
La pauza , antrenorul Bordea a insistat pe faptul ca trebuie sa marcam repede pentru a putea pleca cu puncte de la Bocsa .Nu am facut nici o schimbare si incepem in forta repriza a doua. Sa mai precizam ca dintre titulari  au  lipsit  motivati  Mitrica  si Burcea , jucatori importanti la mijlocul terenului , dar asa cum precizam de mai multe ori , lotul nostru , are valoare ,iar jucatorii care au intrat in locul lor au jucat foarte bine.
Dupa doar 6 minute de la reluare , avem o lovitura libera indirecta si reusim egalarea , dupa o executie impecabila a lui Bebe Craciunescu .
Urmeaza atacuri ale noastre la poarta echipai gazda , dar , ca in fotbal ,unii rateaza si ceilalti marcheaza.
In minutele 63 si 70 Cretan aduce Bocsa in avantaj , prin doua goluri la care apararea noastra a fost surprinsa si incredibil , scorul ajunge la un 3 – 1 total nemeritat , referindu-ne aici la ceea ce s-a jucat pana atunci. Dezamagire mare in tabara noastra , dar antrenorul Bordea are inspiratie si ii trimite in teren pe rand  pe Capatana , Anghel si Minea , jucatori care au fost decisivi in rezultatul final al meciului. Mai intai , Mihai Capatana , a reusit un gol de generic , dupa o faza care si-a creat-o singur , atunci cand a driblat undeva la 35 de metri doi jucatori , dupa care trimite un trasor la viclu portii echipei gazda si 3 – 2 . Era minutul 85 si atacam cu toata echipa si cu fundasii la centru .
Gazdele se apara eroic si resping aproape toate mingile .
Am mai retinut un sut excelent , puternic si plasat a lui Silviu Izvernar , dar scos in extremis de portarul gazdelor . In minutul 77 , Dobrin Carol ( unul dintre jucatorii sub 21 de ani ) acuza dureri la un picior si solicita echimbarea. Singurul jucator sub 21 de ani pe care l-am avut la dispozitie a fost juniorul Alex Ungureanu , care a intrat in poarta noastra si  s-a descurcat foarte bine .
Finalul meciului este tensionat , noi ne agatat de fiecare minge , pasam frumos si arbitrul arata 3 minute de prelungiri.
Cand mai era un singur minut din cele 3 de prelungire , mingea ajunge la Bebe Craciunescu ,aflat pe partea stanga ,  acesta centreaza in careul echipei din Bocsa , mingea trece peste toata apararea si ajunge undeva la coltul careului de 16m, de unde , Anghel Daniel suteaza plasat si 3 – 3 !
Bucurie mare in teren si pe banca noastra de rezerve pentru ca am reusit egalarea , iar  prin acest gol am demostrat ca echipa are valoare si poate revenii oricand  in joc. Desigur ca la final ne-am multumit cu acest punct , insa cu siguranta a fost un meci in care , noi am fost echipa care merita sa castige. Cu mai multa atentie , am fi plecat cu 3 puncte si de la Bozovici si  de la Bocsa.
La meciul de la Bocsa , trebuie sa retinem si faptul ca centralul meciului ne-a anulat doua goluri  , dupa semnalizari  gresite ale tusierului Radu Cristian , din Resita . Cel putin la golul marcat si anulat a lui Adi Fernczik , nimeni nu a inteles nimic .
Important este ca finalurile de meci ne apartin in totalitate si echipa joaca din ce in ce mai frumos .Mai  avem 3 etape din acest tur de campionat , cu doua meciuri la Valiug ( cu Zavoi si Anina ) si doar unul in deplasare la Resita , cu Metalul II ( pe Gloria ) .
Iata echipa care a facut deplasarea la Bocsa : Gaina – Gherasim , Stingu ,Craciunescu , Muntean – Martin , Matei , Dobrin , Jugan – Ferenczik , Izvernar
Au mai jucat : Minea , Anghel , Capatana si Ungureanu

Pe banca : Barbuti , Ursu si Traia