marți, 24 septembrie 2013

CRONICA MECIULUI METALUL OTELUL ROSU - SEMENICUL VALIUG ( SENIORI ) 5 - 0 ( 3 - 0 ) , 21 SEPTEMBRIE 2013 :

Echipa de seniori a dorit enorm sa faca o figura frumoasa la Otelul Rosu.
Baietii nostrii au inteles faptul ca printr-un rezultat bun  pe terenul  campioanei judetene ,  vom demonstra ca avem un lot competitiv ,  dar sambata , am intalnit o echipa in mare forma ,care a reusit sa speculeze la maxim primele ocazii  ale partidei  si sa-si faca meciul usor .
Noi  am inceput in formula  : Traia – Gherasim , Ursu , Stingu ,Jugan – Martin , Matei , Burcea , Muntean – Ferenczik , Dobrin
Au mai jucat : Dobrei , Capatana ,Barbuti si Minea
Pe banca : Cosmin Helmuth ( in continuare , usor accidentat)
Chiar daca am pierdut la un scor mare , putem afirma ca intr-adevar ,am avut o prima repriza slaba , in care nu ne-am regasit .Am parut o  echipa fricoasa si din pacate nu am pus probleme gazdelor , decat  din  faze fixe , atunci cand Albert Jugan a trimis de cateva  ori periculos spre poarta echipei din Otelul Rosu.
Practic ,meciul s-a terminat in minutul 30 , atunci cand scorul era 2 – 0  pentru gazde .
A fost o faza controversata in careul nostru (  lupta corp la corp ) , intre  Roberto Stingu si un jucator al echipei din Otelul Rosu.  Ei s-au impins reciproc , iar centralul  partidei a acordat foarte usor lovitura de la 11m. A marcat Moldovan pentru Otelul si 3 – 0 .
In continuare jucam cu o stare nervoasa, cauzata de acel penalty si nu reusim nimic care sa puna in pericol poarta gazdelor.
La pauza , antrenorul Bordea , a incercat sa aduca o stare de liniste la echipa si a subliniat faptul ca trebuie sa demostram faptul  ca scorul de dupa  primele 45 de minute,  nu reflecta valoarea echipei noastre si ca trebuie ca prin joc ,sa punem probleme gazdelor , chiar daca meciul parea jucat.
Asa s-a si intamplat , in repriza a  doua am jucat mult mai convingator si chiar am reusit cateva faze periculoase la poarta gazdelor.Totusi , pe un contraatac , suntem din nou surprinsi si scorul devine 4 – 0 , in minutul 60 .
Pana la final , am facut  si schimbari si am reusit sa jucam  bine pana la faza din minutul 93 , atunci  cand noi  atacam cu toata echipa pentru a marca golul de onoare,   dar  gazdele ne surprind  din nou pe contraatac si 5 – 0 !
A fost ultima faza a partidei  .
Metalul , a demonstrat  ca are o echipa foarte buna si ca merita ( cel putin pana acum), locul 1 din campionat , cu un avans de 5 puncte  (dupa doar 4 etape) , fata de echipa de pe locul locul 2 !
Sa  mai precizam ca  ca gazdele au mai avut si doua  bare si sa subliniem si  prestatia foarte buna a portarului Traia , care a scos inca cateva mingi foarte grele .
Practic Seba Traia si Roberto  Stingu , au fost cei mai buni jucatori ai echipei noastre .
Ramane ca baietii nostrii   sa-si revina dupa dusul rece de la  Otelul Rosu si incet – incet , sa urcam in clasament.  Avem rabdare si suntem convinsi ca acest lucru se va intampla cat de curand.
Sa mai precizam ca la acest meci  din cei trei arbitrii , doi erau de sex feminin !

Sambata , vom juca cu  Berzasca , o echipa foarte buna , actualmente pe locul 3 .Trebuie sa castigam  si sa  obtinem cele 3 puncte puse in joc , deoarece , acum nu suntem  in graficul pe care ni l-am propus .