miercuri, 11 septembrie 2013

CRONICA MECIULUI AS ORAVITA - SEMENICUL VALIUG 4 - 1 ( 2 - 0 ) , 7 SEPTEMBRIE 2013 :

Meciul de la Oravita a fost considerat de noi ca unul  foarte important.
Dupa meciul bun facut in prima etapa cu Berzovia , am deplasat la Oravita aproape cea mai buna echipa ( a lipsit Alin Stoica) si am sperat  la un  rezultat favorabil noua.
Am inceput in formula : Traia – Ursu , Stingu ,Gherasim – Matei  - Martin , Dobrin , Jugan, Muntean – Capatana , Ferenczik
Au mai jucat : Minea , Blotor
Pe banca : Gaina , Cosmin Helmuth ( usor accidentat )
Din pacate , dupa 90 de minute ,am pierdut la un scor mult mai mare decat realitatea din teren , insa aici trebuie sa recunoastem ca, victoria echipei  din Oravita  a fost perfect meritata .
Baietii nostrii au inceput bine meciul , fiind hotarati sa marcheze repede , dar jocul bun facut de gazde nu ne-a  permis acest lucru , ba din contra , odata cu trecerea timpului  , echipa din Oravita a pus stapanire pe meci  si  a  inceput sa aiba ocazii tot mai multe la poarta noastra.
Trebuie sa spunem ca am jucat in premiera , intr-o formula inedita ( 3 – 1 - 4 – 2 )  si probabil ,  acest lucru ne-a facut sa avem multe momente  de nesiguranta in aparare.
Gazdele au deschis scorul  dupa doar 17 minute si l-au majorat in minutul 30. Finalul primei reprize a fost controlat tot de echipa gazda , care , plina de elan ,a reusit cateva faze  apreciate de publicul spectator.
La pauza , antrenorul nostru , Cristi Bordea , a reusit sa-I  mobilizeze pe baieti  si  odata cu repriza a doua , am jucat mult mai bine.
In minutul 49 , dupa cateva atacuri ale echipei noastre , reusim sa marcam prin Carol Dobrin , care a sutat plasat de la 17m , in stanga portarului din Oravita. Dupa acest gol , tot noi controlam meciul , dar la o faza care nu anunta nimic , echipa din Oravita are o actiune pe partea stainga , mingea ajunge pe coltul scurt al careului nostru unde se afla jucatorul nostrum Ursu, care  dorind sa degajeze , loveste mingea defectuos sI autogol  ,iar scorul devine 3 – 1.
Credem noi ca cel moment a fost decisiv in stabilirea rezultatului final al partidei si in continuarea meciului am observat  cum incet – incet, ne-am consolat  cu rezultatul din acel moment , iar gazdele, odata cu trecerea timpului erau tot mai sigure de victorie.
Si-au consolidate-o in minutul 60 , atunci cand scorul a devenit 4 – 1 .
Totusi , ultimele 10 minute ne-au apartinut noua si chiar mai puteam marca de doua ori , in ultimele doua minute , atunci cand am ratat de putin marcarea golului doi  , mai ales prin latul pus de Ionut Matei din 6m si mingea a trecut milimetric peste  poarta si prin sutul foarte frumos al lui Martin ( din alergare ) ,respins in extremis de portarul din Oravita.
Ca si o concluzie , a fost un meci in care nu am convins , insa, am demonstrat  ca avem jucatori de valoare cu care in mod sigur vom reusii sa urcam in clasament.
Probabil ca daca am fi ramas concentrati la scorul de 2 – 1 , puteam revenii si obtine macar un punct , dar , din pacate nu s-a intamplat acest lucru .
Cu siguranta la meciul care urmeaza , cel de pe teren propriu cu CS Moldova Noua , trebuie sa aratam ca putem  sa jucam de la egal la egal cu orice echipa  si sa obtinem prima victorie din acest sezon .
AJFCS  a  hotarat ca etapa  4-a , sa fie intermediara si sa se dispute ,miercuri 18 septembrie ( noi ,am avea meci la Otelul Rosu ), insa nu mai putin de 10 echipe nu doresc acest lucru .
O hotarare in acest sens  se va lua luni 16 septembrie.
Practic se doreste ca sa se organizeze turnee de Play – off si Play Out , dar  asa cum spuneam , 10 echipe din 12 nu doresc  acest lucru , avand in vedere cheltuieli le  suplimentare care ar intervenii  , plus ar aparea mai multe meciuri in timpul saptamanii si echipele nu pot alinia cel mai bun ,,11’’.
Despre  acest lucru o sa va tinem la curent in zilele urmatoare .
Asadar , maine, joi , 12 septembrie 2013 ,  avem ultimul antrenament de la ora 18 la Generala Nr. 8 , apoi sambata din nou doua meciuri la Valiug : de la ora 10 juniorii si de la 12 seniorii .

Hai Valiugu’