sâmbătă, 6 aprilie 2013

LIGA 2 :

ACS POLI - CORONA BRAŞOV 1- 2
Corona Braşov a făcut sâmbătă la Timişoara un pas mare spre promovarea în prima ligă. Victoria obţinută la principala urmăritoare a mai liniştit apele la braşoveni, dar antrenorul Daniel Bona nu ştie încă ce-i rezervă viitorul.

Evident fericit, antrenorul celor de la Corona vede în continuare echipa timişoreană ca principala contracandidată la promovarea în prima ligă.

    “Am întâlnit echipa pe care eu o consider principala candidată la promovare şi la locul 1. Noi venim după o perioadă mai proastă şi mă bucura victoria de aici, una imensă, care ne-a adus acel spirit de echipă ce l-am avut în prima parte a campionatului. Timişoara rămâne principala contracandidată la promovare şi merită să fie în prima ligă. Va fi o luptă grea, UTA a acumulat multe puncte, mâine joacă Bihor cu Măciuca. Meciurile directe vor decide cine va promova. A contat foarte mult avantajul jucătorului în plus într-un meci ca aceasta. Mă bucur că am valorificat jucătorul în plus”, a declarat Daniel Bona.

Acesta a mai spus că nu ştie încă în ce postură va rămâne la echipă şi că aşteaptă venirea anunţată a lui Aurel Ţicleanu pe funcţia de director tehnic. “Acest meci a fost pregătit de mine şi de staff-ul cu care am lucrat. Nu ştiu cum va fi în continuare, luni îl aşteptăm pe Aurel Ţicleanu la echipă, să preia postul de director tehnic. Vom vedea care va mai fi rolul meu şi cum vom continua”, a încheiat antrenorul noului lider al Seriei a II-a.


ACS Poli (antrenor Valentin Velcea): Pap – Nohai, Petrovic, Șeroni,Marovic – Goge (46’ Dina), Trandu (75’ Bărbuț), Poparadu (cpt.), Nanu – Boldea, Szekely (70’ Boștină).
Corona (antrenor Daniel Bona): Marc – Martac, Forika, Damian, Burlacu – Dâlbea, V. Munteanu, Fl. Stângă (70’ Ene), H. Popa (78’ Fizeșan) – Chirciu, Coman (cpt., 85’ Manea).
ACS Poli a cedat în derby-ul pentru supremația seriei vestice, scor 2-1 cu Corona Brașov. Rezerva Ene a trezit un joc care se îndrepta spre o remiză albă. Bănățenii au avut și ghinion, au rămas în zece oameni încă din prima parte și și-au dat autogol imediat după deschiderea scorului. Boldea a închis tabela în prelungiri.


SURSA : BANATSPORT