marți, 30 aprilie 2013

Gareth Bale, desemnat cel mai bun jucător din Premier League !

Jucătorul formaţiei Tottenham, Gareth Bale,  a fost desemnat, duminică seară, cel mai bun fotbalist din Premier League de către Asociaţia Fotbaliştilor Profesionişti Englezi (PFA), a afirmat că este o mare onoare să primească acest trofeu a doua oară în carieră, anunţă presa engleză.

Bale, premiat şi în 2011, a primit şi titlul de cel mai bun tânăr jucător, fiind al treilea fotbalist care este recompensat cu cele două trofee în acelaşi an, după Cristiano Ronaldo (2007) şi Andy Gray (1977).
"Este o mare onoare şi unul dintre cele mai frumoase lucruri care mi se puteau întâmpla. Este genial că am câştigat şi sunt extrem de încântat. Când mă uit la lista nominalizaţilor şi văd ce nume mari sunt nu-mi vine să cred. Nu aş fi reuşit fără coechipierii mei. Au fost minunaţi, la fel ca şi managerul Andre Villas Boas", a precizat Bale.
Echipa anului desemnată de PFA este următoarea: De Gea - Zabaleta, Ferdinand, Vertonghen, Baines - Hazard, Carrick, Mata, Bale - Van Persie, Suarez.
sursa : Mediafax