duminică, 13 mai 2012

CRONICA MECIULUI MINERUL DOGNECEA - SEMENICUL VALIUG 2 – 1 ( 0 – 1 )

Dognecea ,12 mai 2012
Teren : Minerul
Vremea : soare , foarte cald
Spectatori : cca.35
Echipamente :
Semenicul : violet – alb
Minerul : portocaliu – negru
Echipa : Traia  - Cosmin H. , Kudlimai , Ferenczik , Minea – Oprea , Urlica , Birleanu ,Muntean – Marisescu , Stetco
Au mai jucat : Pirvan , Jivan
Pe banca : Chelu
Rezultat echipe de juniori : Minerul Dognecea – Gloria Resita 1 - 5

Deplasarea de la Dognecea  a fost considerata ca una in care trebuia sa obtinem toate punctele puse in joc , iar asta o spunem prin prisma rezultatelor echipei din Dognecea pe teren propriu in returul acestui campionat , dar mai ales prin valoarea jucatorilor nostri .
Chiar daca am jucat fara multi jucatori importanti , rezultatul final este unul rusinos , care ne arata ca avem momente in care suntem de nerecunosut , dar cel mai mult  la acest meci  ne-a surprins lipsa de atitudine a unor jucatori , mai ales dupa ce echipa din Dognecea a intors rezultatul  in cateva doar  cateva minute.
In mod normal , prin valoarea jucatorilor nostri ,am fi avut timp suficient  sa castigam meciul sau macar sa egalam , dar , din minutul 60  , echipa noastra a fost de nerecunoscut , iar jocul nostru a aratat ca jocul unei echipe nou promovate in liga a V-a .
Sigur ca , pentru aceasta imagine trista a jocului nostru de la Dognecea , luam in calcul mai multi factori .
Cel mai important a fost  (asa cum am afirmat), lipsa de atitudine in joc ( probabil datorita oboselii si mai ales a caldurii ) si increderea ca vom castiga lejer la Dognecea , fara prea mult efort . 
Iata ca , am fost treziti la realitate de niste jucatori anonimi , care au reusit (spre lauda lor) ,sa ne demonstreze ca dorinta de victorie este de multe ori cheia succesului intr-un meci ,chiar daca ai in fata o echipa cu jucatori mult mai experimentati. 
Chiar daca am fost avertizati de rezultatul din etapa precedenta , atunci cand Dognecea a condus de doua ori  la Moldova Noua  , iar in  minutul 85 scorul era 3 – 3 ( ! ) , noi nu am luat meciul in serios si asta ne-a costat in rezultatul final .(Scorul final Moldova Noua - Minerul Dognecea a fost 5 – 3 ).
Sa revenim la meciul de la Dognecea si sa spunem ca am inceput meciul bine , in sensul ca am stat bine in teren si chiar daca , datorita problemelor de lot am jucat cu Adi Ferenczik ( golgeterul nostru ) pe post de fundas central (!) , echipa a parut sigura in aparare si nu a avut probleme deosebite  pana dupa  minutul  30 , atunci cand echipa gazda a avut o bara . Am mai retinut doar doua suturi ale echipei Minerul Dognecea , trecute foarte aproape de poarta noastra , fara urmari in scorul primei reprize . Noi ,am reusit sa deschidem scorul in urma unei pase a lui Adi Birleanu catre Cosmin Helmuth , care a intrat in careu si a fost faultat de catre un jucator al gazdelor , arbitrul acordand  lovitura de la 11m , perfect transformata de Adi Ferenczik si 1 – 0 pentru Semenicul Valiug , scor care a ramas neschimbat pana la pauza.Din prima repriza am mai retinut cateva pase excelente trimise de Adi Birleanu spre atacantii Horea Marisescu  si Marius Stetco , insa nu am reusit sa mai marcam macar un gol, care cu siguranta ar fi schimbat soarta meciului.
Tocmai de aceea , la pauza , in vestiar am subliniat faptul ca nu jucam serios si ca tratam cu superficialitate meciul , iar acest lucru ne poate costa.
Am precizat ca atitudinea in joc a echipei noastre a fost ca la un meci amical  si trebuie sa ne dam drumul la joc , pentru a ne respecta ca si jucatori cu experienta in liga a IV-a . 
Sigur ca am sperat intr-o mobilizare a echipei pentru a marca golul doi si automat pentru a ne apropia victoria , insa imedia dupa reluarea partidei , in minutul 47 la primul atac al gazdelor se produce egalarea .
Am crezut ca este o intamplare nesincronizarea jucatorilor in aparare , dar nu a fost asa , deoarece ,dupa doar cateva minute , mai primim un gol si gazdele preiau conducerea : 2 – 1 .
Dezamagirea scorului din acel moment a  facut ca noi sa nu mai jucam nimic si din contra, am fost la un pas de a mai primii inca un gol , atunci cand Razvan Muntean a facut hent in careu , iar lovitura de la 11m a fost trimisa pe langa poarta lui Seba Traia , care a mai salvat inca vreo doua mingi grele trimise de echipa din Dognecea .
Singura faza mai importanta pentru noi a fost in minutul 78 , atunci cand mingea a lovit transversala portii echipei din Dognecea , a revenit in teren si ...am trimis pe langa poarta .
Am incercat sa inprospatam echipa si astfel au mai jucat Roly Jivan in locul lui Oprea Marian din minutul 68 .
In minutul 73 a intrat si Ovidiu Pirvan in locul lui Marius Stetco , dar nu am reusit macar egalarea , pe care dupa jocul prestat mai ales in repriza a doua , nu am fi meritat-o.
De aceea, afirmam ca victoria echipei din Dognecea este meritata si ii felicitam pe aceasta cale.
Dintre jucatorii nostrii , singurul evidentiat a fost Adi Ferenczik care ,a incercat sa-i mobilizeze pe baieti , dar fara prea mult succes.Oricum, Fery a jucat foarte bine in aparare si in ultimele 10 minute a urcat si in atac , dar ...era prea tarziu.  
Am mai scoate in evidenta faptul ca a revenit ca titular Dani Minea , jucator care a jucat bine, in conditiile in care inca nu este perfect refacut .
In concluzie  , meciul de la Dognecea a fost cel mai slab meci din actualul campionat si de aceea trebuie sa-l uitam cat mai repede .Ne ajuta si faptul ca urmeaza o noua etapa intermediara ( ultima ) , miercuri 16 mai 2012 , atunci cand la Valiug va venii Metalul Otelul Rosu si avem sansa  demonstram ca la Dognecea am prins o zi foarte  proasta.
Culmea este ca imediat dupa meci , in vestiar , am convenit cu totii faptul ca la Anina , atunci cand am pierdut cu 4 – 0 , am jucat mult mai bine decat la Dognecea !
Greu de inteles fotbalul ...
Speram ca in ultimele 3 meciuri din acest campionat, sa facem o impresie frumoasa si sa mai obtinem cateva puncte.Din pacate , ceea ce ne-am propus ( cele 40 de puncte ), par greu de atins , dar inca speram , nu-i asa ?
Am apreciat faptul ca absolut toti jucatorii au fost marcati de aceasta infrangere si acest lucru sper sa ne mobilizeze la meciurile viitoare.
Mergem mai departe si putem trece  peste momentele dificile , fiindca stim sa pierdem !
Miercuri , daca vom castiga pe teren propriu cu Otelul Rosu , infrangerea de la Dognecea va fi uitata .
Asa ca..., hai sa uitam meciul de la Dognecea