vineri, 4 mai 2012

CRONICA MECIULUI MINERUL ANINA - SEMENICUL VALIUG 4 - 0 ( 4 - 0 )


Anina , 2 mai 2012 ,ora 18
Vremea : soare  ,cu putini nori
Spectatori  : cca.60
Echipamente :
Anina : alb - negru
Semenicul  : violet – alb
La juniori : Minerul Anina – Gloria Resita 1 - 4
Echipa : Traia – Cosmin H. , Kudlimai , Celoiu , Dumitru – Oprea , Marisescu ,Urlica , Muntean – Stanciu , Jivan
Au mai jucat : Dobrei ,Chelu , Stetco
Minerul Anina a marcat in minutele 7,11,15 si 28 !

Probabil nici cel mai optimist suporter al echipei gazda ( Minerul Anina ) , nu ar fi anticipat scorul din minutul 28 al meciului Minerul Anina – Semenicul Valiug , 4 – 0 !

Este greu de descris cum am trait acele momente , pe care le consideram  chiar incredibile . Probabil  lipsa de concentrare si greutatea cu care am intrat in joc , au usurat infinit de mult jocul echipei din Anina  spre o victorie categorica .
Spunem asta mai ales , dupa evolutia excelenta din precedenta  deplasare ( de la Moldova Noua ) ,care a avut loc cu  doar 4 zile mai devreme.
Este adevarat , ne-au  lipsit (fata de etapa trecuta ) doi jucatori determinanti  ( Adi Birleanu si golgeterul echipei Adi Ferenczik ) , dar asta nu scuza cu nimic prestatia foarte slaba , mai ales din  prima repriza.
Sigur ca , la scorul de 3 – 0 in minutul 15 ( ! ) , a intervenit si factorul psihologic si astfel am vazut o echipa ( a noastra ),care pur si simplu s-a  blocat si nu a reusit sa revina in joc si mai ales sa poata pune probleme   adversarului. Greselile echipei noastre au fost in aparare , aparare care la Moldova Noua  s-a aflat intr-o forma  excelenta , dar care acum a facut greseli care ne-au facut sa nu mai contam in acest meci si sa pierdem  fara drept de apel. Si portarul echipei noastre nu s-a aflat in cea mai buna zi si nu si-a mai adus contributia  in a oferii siguranta si incredere echipei.
 Acum , la peste 24 de ore de la acest meci , spunem doar ca ,a fost un simplu  accident si suntem siguri ca este usor de inteles acest lucru , mai ales ca dupa minutul  30 ,am reusit usor – usor sa echilibram meciul , ba chiar am iesit la joc si cu putina sansa ,am fi reusit macar golul de onoare.
La pauza , am incercat sa ridicam putin moralul jucatorilor si poate am si reusit , avand in vedere ca scorul reprizei a doua a fost  egal , 0 - 0.
Un lucru este sigur  dupa acest meci : Semenicul Valiug stie sa piarda , ne asumam  raspunderea pentru aceasta infrangere si felicitam echipa Minerul Anina pentru victorie.  
Toti  cei care am fost la Anina am tras aceeasi concluzie : am jucat slab , sau mai bine zis am inceput meciul foarte slab si dupa ce scorul a luat proportii neasteptate , nu am mai putut sa revenim in joc.
Scorul se putea modifica si in repriza a doua , Anina mai putea marca cel putin de doua ori si poate si noi am fi meritat un gol , dar ratarile celor doua echipe au facut ca la final tabela sa arate scorul din minutul 28 , 4 - 0  pentru gazde.
Deja ne gandim la meciul urmator , meci considerat foarte greu , cu o echipa  Nera Bozovici ,  ,,veterana “ a ligii a IV-a  si care este o echipa care poate pune reale probleme si  in deplasare.
Speram intr-o evolutie foarte buna a jucatorilor nostrii , jucatori care cu siguranta vor dorii sa arate ca meciul de la Anina a fost chiar , o intamplare nefericita.
Revenind la meciul de la Anina ,sa va mai informam si aspecte  mai placute.
In primul rand ,este  bine de stiut , faptul ca Adi Birleanu a sperat pana in ultimul moment ca poate ajunge alaturi de echipa pentru acest meci ,venind din Timisoara , insa nu a fost sa fie , apoi Razvan Muntean a venit la meci direct de la examen , dupa ce in prima faza s-a crezut ca nici el nu poate venii , apoi , Nicu Stanciu , inca nerefacut in totalitate ,a intrat inca de la inceput ,in speranta ca i-si va ajuta echipa  , apoi regretele ca nu poate venii  la meci ale golgeterului Adi Ferenczik  ( care si la meciul urmator, cu Bozovici , va ajunge de la Craiova direct la stadion )si nu in ultimul rand , momentele de la pauza , momente  in care, desii eram condusi cu 4 – 0 , ne-au aratat ca suntem o familie si ne-am incurajat reciproc ,  pentru a trece de momentele dificile in care ne aflam.Toate aceste lucruri ,ne arata inca odata  ca suntem o echipa formata din baieti de mare caracter , iar noi , cei din conducerea echipei , le multumim inca odata ca sunt alaturi de noi si lupta pentru echipa Semenicul Valiug.
Stim sa pierdem , stim sa trecem si peste momente mai grele si stim ca am avut un accident , pe care o sa-l uitam cat mai repede.
Sa mai spunem ca  la pauza a intrat in poarta Cornel  Chelu , care a avut cateva interventii reusite  .Deasemenea , a  mai jucat dupa pauza , Marius Stetco, in locul lui Nicu Stanciu , care s-a resimtit  dupa mai vechea accidentare .
Cosmin Dobrei a intrat in teren in prima repriza , inlocuindu-l pe Gabi Dumitru.
Asteptam cu interes , meciul  cu echipa din Bozovici , meci care se va disputa la Valiug , pe Valiug  Arena  , sambata  5 mai de la ora 12 .