vineri, 18 februarie 2011

Ghionea, prezentat oficial la Poli.Ghionea a cerut la Timisoara acelasi numar purtat la Steaua - 24

In 17 februarie 2011 ,a avut loc prezentarea achiziţiilor din această iarnă. Patru jucători valoroşi, cu experienţă importantă în cupele europene, cum e cazul lui Ghioane şi Ignatijevic, respectiv tineri dornici să se afirme la un club de nivelul Politehnicii Timişoara, cum sunt Lepmets şi Zăgrean. Cei patru fotbalişti au fost promovaţi în faţa mass-media de preşedintele Gheorghe Chivorchian, team-managerul Daniel Stanciu şi antrenorul Dusan Uhrin.
Sergei Lepmets a început primul cu declaraţiile. Portarul estonian a spus: " Mă bucur că am semnat contractul cu Poli. Îmi place echipa, am colegi buni. Am fost primit bine. Vrem să castiigăm titlul şi cred că vom reuşi, toată lumea lucrează foarte mult pentru asta."

Fundaşul stânga sârb Nikola Ignatijevic a elogiat noua sa formaţie: "Am venit la club ambiţios, bine organizat, dornic de succese, de victorii. Se vede acest lucru în felul cum se lucrează pe teren dar şi în afara lui, mă refer la staff-ul tehnic şi administrativ. Sunt dornic să câştig, la fel cum este şi clubul".
Cel mai prestigios jucător prezentat este Sorin Ghionea: "Am găsit la Poli o atmosferă extradordinară în vestiar. Îmi doresc în mod special să câştigăm campionatul. Avem foarte multe şanse . Cu muncă, seriozitate, sacrificiu şi puţin noroc putem obţine asta", a afirmat internaţionalul.
În fine, atacantul Andrei Zăgrean a conchis: "Sunt bucuros că am venit la Timişoara, aici e un colectiv extraordinar, profesionist. Ne aşteaptă un război lung, avem multe de câştigat. Ne aşteaptă un război lung, trebuie să ne înhămăm la muncă. Putem să facem oraşul fericit la finalul sezonului".
Antrenorul Dusan Uhrin a comentat această campanie de transferuri: "Am avut nevoie să acoperim apărarea, zona centrală; cred că noii jucători se vor integra bine în echipă. În poartă ne-am dorit să întărim concurenţa. Toţi portarii trebuie să muncească, ei îşi vor câştiga singuri locul in poartă. Noi trebuie să arătăm ce putem pe teren, nu în presă. De noi depinde pe ce loc vom termina campionatul"
Preşedintele Gheorghe Chivorchian a vorbit la rându-i despre posibilele veniri şi plecări: "Transferuri se pot face şi cu 48 de ore înainte de reluarea campionatului. Ziariştii îi transferă pe Marica şi Ioniţă. Ei sunt jucători foarte buni, orice echipa şi i-ar dori. Eu nu cred că Marica vrea să plece de la Stuttgart, iar Ioniţă dacă ar fi sa se transfere s-ar transfera doar la Rapid. Dacă vom mai face ceva transferuri vă vom anunţa, dar după ce va fi semnat contractul."