luni, 2 iunie 2014

DESPRE MECIUL DE JUNIORI MINERUL ANINA - SEMENICUL VALIUG 6 - 0 ( 0 - 0 ) , 31 MAI 2014 :

E greu de spus ceva despre un meci al copiilor , dupa ce la pauza scorul era 0 – 0 , iar la final 6 – 0 pentru echipa adversa.
Totusi , trebuie sa precizam ca fata de meciul de saptamana trecuta cu Gloria Resita , ne-au lipsit mai multi jucatori titulari incontestabili (Furdui , Dinca , Balica , Krischer), adica patru  dintre cei mai buni jucatori ai echipei. Cu toate acestea , am reusit sa ne aparam bine si sa pastram rezultatul neschimbat pana la pauza.
Dupa pauza , jucatorul Bodea s-a simtit rau si nu a mai putut continua.
In locul sau a intrat Andreica si odata cu aceasta schimbare , am dereglat si intreaga asezare , care a devenit incet-incet tot mai nesigura. Dupa ce gazdele au deschis scorul ,echipa noastra a fost de nerecunoscut  si nu a mai jucat nimic. Am asistat doar la ocazii ale gazdelor , care s-au vazut parca invitate sa inscrie. In ultimele 30 de minute ale meciului , am primit 5 goluri , ultimele doua , intr-un singur minut.
Desigur , la scorul de 3 – 0 , cand meciul era jucat ,a intrat si cel mai mic jucator al nostru, Timis Remus , care iata a mai bifat cateva minute in echipa noastra de juniori , dar , cu siguranta nu a putut sa ridice nivelul echipei noastre.
Este pacat de acest rezultat , deoarece acest meci reprezenta pentru noi sansa de a prinde in extremis locul 10 in clasament. Daca am fi castigat , urcam  un loc in clasament si ne-am fi bucurat , asa insa , am parasit  terenul cu capul plecat , iar asta va reamintim , doar pe fondul caderii psihice si mai ales al lipsei celor 4 jucatori care daca ar fi fost, cu siguranta am fi putut obtine cele 3 puncte.
Campionatul s-a incheiat pentru echipa de juniori si odata cu aceasta baietii nostrii intra in vacanta sportiva.Cu siguranta au avut in acest an multe momente frumoase pe care nu le vor uita poate niciodata , dar important este ca azi ,ei  formeaza o echipa frumoasa , aflata doar la inceput de drum .
De la toamna ,ei vor fi mai mari si vor incerca sa aiba un obiectiv mai indraznet  in noua editie de campionat care va incepe cel mai probabil in luna august.
Iata echipa de sambata : Floarea – Bodea, Chincea,Miculescu, Orbai – Loidl ,Blaga -  Pisoi , Miu, Todireanu – Gheju
Au mai jucat : Timis ,Andreica
Pe banca : Simic (accidentat)