miercuri, 26 martie 2014

Chivu îl poate propulsa pe Gardoș spre Serie A: "Am decis să colaborez cu el!"

Florin Gardoș este unul dintre fotbaliștii Stelei care au rămas fără impresar, după ce frații Ioan și Victor Becali au ajuns în arest, ca urmare a sentințelor din Dosarul Transferurilor.
Mulți dintre jucătorii aflați sub contract cu familia Becali au fost reorientați spre italianul Pietro Chiodi, un apropiat al agenților, dar nu este și cazul lui Florin Gardoș. Fundașul Stelei a anunțat, pe pagina sa de Facebook, că va colabora de acum înainte cu Cristi Chivu.
Aproape retras din cariera de fotbalist, fostul internațional român, în vârstă de 33 de ani, dorește să îmbrățișeze cariera de impresar, iar Gardoș îl va urma pe idolul fanilor lui Inter.
"Nu obișnuiesc să comentez prea mult subiecte apărute în presă pe facebook, dar s-a făcut cam mult “tam tam” și trebuie să lămuresc lucrurile. În primul rînd nu am cerut niciun fel de document de la club, nici nu prea se practică din cîte știu eu poate doar în cazul jucătorilor aflați pe final de contract (nu e cazul meu, mai am aproape 3 ani jumate de contract), sau în cazul jucătorilor care nu mai sînt doriți de club (din nou nu cred că e cazul). Iar în legătură cu situația “managerială”, nu am refuzat colaborarea cu Pietro Chiodi, dimpotrivă, am avut o discuție cu el și cu Cristi Chivu acum 3 săptămîni și am decis să colaborez cu ei", a scris Gardoș, pe pagina sa personală.
În acest sezon de Liga 1, Florin Gardoș (25 de ani) a jucat 22 de partide și a marcat de două ori, fiind un om de bază în angrenajul echipei lui Laurențiu Reghecampf. Este evaluat la 2,5 milioane de euro, iar cluburi importante din Europa l-au monitorizat în ultimul an.
6 milioane de euro cere Steaua în schimbul lui Gardoş
sursa :digisport