Eurosport vine cu o nouă identitate de brand, după ce a fost preluat în totalitate de compania Discovery. Conform noii identități de brand, canalul Eurosport va deveni Eurosport 1, făcându-se astfel distincția între cele două canale Eurosport, anunță compania. - See more at: http://www.paginademedia.ro/2015/11/foto-eurosport-trece-prin-cea-mai-importanta-schimbare-de-logo-a-ultimilor-20-de-ani.
Deținut în totalitate de Discovery, Eurosport a achiziționat în acest an drepturilor pentru Jocurile Olimpice în Europa. Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: “Eurosport s-a poziționat ca un nume de referință pentru transmisiunile sportive în direct și, sub patronajul Discovery, am continuat să ne extindem și să reînsuflețim brandul pentru a fi mai aproape de fani.
Lansarea noii identități de brand este încă un pas înainte pentru a face Eurosport destinația preferată pentru fanii sportului de pretutindeni. Noul slogan, “Stârnește pasiunea”, care pune în centru fanii, este rezultatul unui întreg an plin de transformări pentru Eurosport.” Antonio Ruiz, VP Marketing & Franchise Management Eurosport, a adăugat: „Rebrandingul Eurosport este urmarea unor ample cercetări desfășurate în mai multe piețe pentru a înțelege percepția brandului și pentru a defini valorile companiei. Eurosport va avea o personalitate distinctă și imagini vizuale îndrăznețe, care să atragă fanii. Fanii și sportivii trăiesc pasiunea pentru sport în maniere extraordinare. Eurosport stârnește acum această pasiune și sărbătorește devotamentul, ambiția, dedicarea, sacrificiul, nebunia și bucuria lor.”
sursa : gsp.ro