vineri, 10 februarie 2012

MECI AMICAL : POLI TIMISOARA - TSKA MOSCOVA 0 - 2

Valentin Velcea a vorbit pentru politimisoara.com despre infrangerea, 0-2 cu TSKA Moscova: "Imbucurator este faptul ca ne-am creat ocazii in fata unei echipe de Champions League. Golurile le-am incasat in urma unor greseli individuale. Nu vom avea avea probleme in momentul in care vom reusi sa inlaturam aceste erori personale. Ne-ar trebui mai multa responsabilitate in astfel de situatii. Am fost prea timorati de numele TSKA Moscova. In rest, pot spune ca sunt o serie de lucruri bune, mai ales ca ocaziile ce le-am creat si azi si in jocul cu Lech nu au fost intamplatoare. Vreau mai multa implicare din partea jucatorilor si mai multa receptivitate fata de cerintele de ordin tehnico-tactic. Am incredere ca aceasta echipa poate mai mult!"
Esecul cu TSKA Moscova (0-2) a facut ca Poli Timisoara sa termine pe locul 6 in "Marbella Cup Costa del Sol 2012". Ieri, 9 februarie, au avut loc finalele, incheiate cu urmatoarele rezultate :  locurile 1-2: Rubin Kazan-Dinamo Kiev 2-1; locurile 3-4: Lech Poznan-Guangzhou (China) 5-3, dupa loviturile de departajare si locurile 7-8: Zestafoni (Georgia)-Krylia Sovietov 5-3 dupa loviturile de departajare. Reamintim ca, pe langa rezultatul de ieri , Poli a pierdut cu 0-5 contra lui Lech Poznan si a invins cu 3-0 pe Zestafoni.
SURSA : SITE OFICIAL POLI TIMISOARA
foto : http://www.facebook.com/FCPoliTimisoara