duminică, 15 mai 2011

INTERVIU CU HOREA MARISESCU

Horea  Marisescu
Profesor de educatie fizica  .la Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva ‘Aurora ‘Resita…. 
A venit la Valiug in toamna anului trecut ,la propunerea antrenorului Anghel Daniel ,pentru a forma  la echipa un cuplu de atacanti foarte experimentati ,alaturi de Adi Ferenczik.
A debutat cu 3 goluri la Valiug in meciul cu Ghertenis.
A reusit golul victoriei la Maureni ,dupa o super - executie de mare fotbalist.
A JUCAT LA :Minerul Oravita ;Automecanica Bucuresti ;Minerul Dognecea ;Vointa Lupac…..
Asadar 
BUNA HOREA ,
DE UNDE ESTI DE LOC ?
UNDE TE-AI NASCUT ?
M-am nascut la Oravita  la 01.08.1972
UNDE AI  INCEPUT FOTBALUL SI LA CE ECHIPA?
Fotbalul l-am inceput la grupele de juniori ale  echipei Minerul Oravita .
 IATA CA AI FOST INSPIRAT ,ATUNCI CAND AI ALES SA JOCI PENTRU SEMENICUL VALIUG.
AZI ,ECHIPA ESTE PE PLOCUL  1 SI TU AI  O CONTRIBUTIE IMPORTANTA LA ACEST LUCRU ,MAI ALES DUPA GOLUL DE LA MAURENI
La toate aceste rezultate ce-a mai mare contributie o are echipa. 
CE A CONTAT  PENTRU TINE ,ATUNCI CAND AI ALES VALIUGUL ?
In primul rind prietenia ce ma leaga de colegul meu Anghel,apoi faptul ca echipa are ca obiectiv promovarea si nu in ultimul rind faptul ca la echipa sunt jucatori cu care am jucat si la alte echipe. 
CUM TI SE PARE ATMOSFERA DIN ECHIPA ?
Atmosfera este foarte buna la echipa si acest fapt ne da mari sperante de promovare.
CUM VEZI DESFASURAREA CAMPIONATULUI IN CONTINUARE  SI  CARE CREZI CA ESTE PRINCIPALA ADVERSARA A ECHIPEI NOASTRE IN LUPTA PENTRU PRIMUL  LOC ?
Toate mecirile ramase sint foarte importante si trebuiesc tratate caatare.Principala adversara a noastra la promovare ramane Dognecea.
CUM TI SE PARE CUPLUL DE ATACANTI IN ACEASTA FORMULA ….MARISESCU ,FERENCZIK ?CUM TE INTELEGI CU FERI PE TEREN ?
Dupa parerea mea acest cuplu de atac se va suda de la meci la meci si momentan este cea mai buna formula de atac.Pe teren ne intelegem relativ bine cu mici nesincronizari dar care se pot indrepta din mers.
CE PARERE AI DESPRE CEILALTI BAIETI DIN ECHIPA ?
Sunt baieti exceptionali cu bun simt si caracter deosebit. 
CARE ESTE RELATIA TA CU CEI DIN CONDUCEREA ECHIPEI?
Relatia mea cu cei din conducerea echipei este deosebit de buna si sper sa devina extraordinara.
CONSIDERI CA SUNTEM PE PUINCTUL DE A DEVENII O  ADEVARATA FAMILIE ?
Cu maxima sinceritate DA
LA CE ECHIPE AI JUCAT DE-A LUNGUL  CARIEREI TALE  SI TE RUGAM SA NE SPUI UNDE TE-AI SIMTIT CEL MAI BINE 
Am inceput fotbalul ia anul 1983 la juniorii Oravitei sub comanda antrenorului Cornel Batrina,am trecut prin toate seriile de juniori si am jucat un an la echipa mare.Dupa aceasta perioada am intrat la facultate in Bucuresti unde am jucat timp de doi ani la Automecanica .Dupa facultate am venit la Resita Am facut o pauza de doi ani dupa care am jucat la Minerul Dognecea si pe urma la Vointa Lupac,iar din toamna anului 2010 la Semenicul Valiug.Imi este greu sa spun unde m-am simtit cel mai bine deoarece fiecare loc unde am jucat a avut farmecul lui,dar totusi perioada junioratului ramine pentru mine o perioada splendida din viata mea sportiva.
CONSIDERI CA IN EVENTUALITAEA UNEI POSIBILE SI DORITE PROMOVARI CU SEMENICUL VALIUG ,ECHIPA NOASTRA CU ACTUALUL LOT DE JUCATORI POATE FACE FATA IN LIGA A IV-A  SAU CREZI CA IN ANUMITE COMPARTIMENTE MAI TREBUIE INTARIRI?
In liga a IV-a fotbalul este un pic mai diferit deoarece clasamentul se imparte in trei parti ;prima parte a clasamentului este buna ,a doua parte este medie,iar partea a treia de la locul 11 in jos este slaba.Mi-as dorii ca la sfirsitul campionatului viitor Semenicul Valiug sa se regaseasca in partea medie a clasamentului dar pentru acest lucru ar mai fii nevoie de inca 3-4 jucatori cu experienta si caracter. 
PE CARE DIN JUCATORII ECHIPEII II CUNOSTI DIN TRECUT ?
Pe majoritatea,deoarece cu Anghel si cu Seba am jucat la Lupac pe Cristi si pe Bebe i-am avut adversari ,pe Adi si pe Feri ii stiam din vedere 
CE PARERE AI DE BAIETII DIN VALIUG ,MA REFER AICI DIN PUNCT DE VEDERE FOTBALISTIC.
Sunt baieti muncitori care isi vad de treaba si sunt foarte seriosi.
CE PARERE AI DESPRE ACHIZITIILE DIN ACEASTA IARNA…MATEI ,BERCSENYI ,PORTARUL ROLAND JIVAN  SI… CE PAREREC AI DESPRE IULIAN MUNTEAN ,JUCATOR CU CARE AI JUCAT  PRIMA DATA LA RACASDIA IN MECIUL DE CUPA ?
Sunt transferuri foarte inspirate cu jucatori experimentati si foarte experimentati de care orice echipa ar avea nevoie. Cu Iuli am jucat primul meci chiar la debutul meu la Valiug in meciul cu Ghertenisul, iar parerea mea este ca Iuli este unul dintre jucatorii de baza ai echipei.
IN CAZUL UNEI ALTE OFERTE ,AI FI DISPUS SA PLECI LA ALTA ECHIPA SAU …CONSIDERI CA TREBUIE SA CONTINUI CU ECHIPA NOASTRA IN LIGA A IV-A ,ASTA DESIGUR DACA SE VA INTAMPLA ACEST LUCRU ?
AM AFIRMAT DE MULTE ORI FAPTUL CA NOI DORIM FOARTE MULT CA SA RAMAI ALATURI DE NOI IN LIGA A IV-A ,BA MAI MULT SA-TI FACI RETRAGEREA DE LA VALIUG.
Am mai spus ,am venit la Valiug sa promovez cu echipa in liga aIV-a E greu la virsta mea sa mai primesc oferte din alta parte asa ca voi juca pentru Valiug atit cit ma vor tine picioarele.
NOI CEI DIN CONDUCEREA ECHIPEI SUNTEM BUCUROSI CA REPREZINTI VALIUGUL PE PLAN FOTBALISTIC .
CUM AI FOST  PRIMIT SI  SPUNE-NE DACA CONSIDERI  CA ESTI APRECIAT PENTRU MUNCA DEPUSA PANA ACUM ?
Primirea a fost asa cu ma asteptam cordiala si foarte deschisa Ma simt foarte bine la Valiug si da simt ca aportul adus de mine la echipa este apreciat de toata lumea. 
CEI DE LA FOTBAL VEST ,TE-AU SI NUMIT ALATURI DE CRISTI BERCSENYI  ..VULPOII”  ACESTEI LIGI A V-A ,INCERCAND SA SCOATA IN EVIDENTA BOGATA TA EXPERIENTA ACUMULATA DE-A LUNGUL ANILOR.
AI FOST ADUS LA VALIUG PENTRU A MARCA GOLURI SI IATA CA O FACI CU MARE SUCCES.DUPA ADI FERENCZIK ,ESTI GOLGETERUL ECHIPEI .
IN 2011 AI MARCAT  SI IN CUPA ROMANIEI  SI IN CAMPIONAT .PRACTIC ,AI MARCAT IN FIECARE MECI IN CARE AI EVOLUAT. UNUL DINTRE GOLURI  SENZATIONAL SI FOARTE IMPORTANT IN VICTORIA DE LA MAURENI,ALTELE DOUA CU OCNA DE FIER  DIN CARE UNUL  DIN PENALTY ,PLUS LA RACASDIA IN CUPA…
CATE GOLURI MAI SPERI SA MARCHEZI IN  ACEST CAMPIONAT SI CUM  CREZI CA (IN EVENTUALITATEA UNEI PROMOVARI) VA FI IN LIGA A IV-A ?
Datoria atacantilor este sa marcheze cit mai multe goluri de aceea eu mi-am proous sa termin campionatul cu 18-20 de goluri marcate..In liga a IV-a este un pic mai greu sa marchezi dar sper sa pot marca undeva in jur de 20 de goluri .
SA SPERAM CA LA VARA  , ASA CUM TOTI BAIETII O DORESC SI O MERITA PENTRU MUNCA DEPUSA,  SA FACEM UN BANCHET PRIN CARE SA SARBATORIM IMPREUNA SI IN PREMIERA PROMOVAREA ECHIPEI SEMENICUL VALIUG IN LIGA A IV-A  ,IAR LA MECIUL DIN ULTIMA ETAPA CU CARASOVA ,DUPA MECI SA INCINGEM HORA BUCURIEI….PE CARE SA O CONDUCI CHIAR TU ,FIINDCA AM VAZUT CA TE PRICEPI FOARTE BINE.
Va dati seama ca acest lucru il doreste toata lumea, iar promovarea ar fii ca o incununare a muncii depuse de noi toti.Eu sper ca hora bucuriei o vom juca inainte de ultima etapa ,dar daca se va decide in ultima etapa as fi onorat sa conduc aceasta hora a promovarii. 

ACEST INTERVIU ARE ROLUL CA SUPORTERII NOSTRII SA CUNOASCA  BINE ABSOLUT TOTI JUCATORII CARE AZI LUPTA PENTRU CULORILE ALB – VIOLET ALE ECHIPEI SEMENICUL VALIUG !