vineri, 15 noiembrie 2013

GINO IORGULESCU A FOST ALES PRESEDINTELE LPF !

Noul presedinte al Ligii Profesioniste de Fotbal, Gino Iorgulescu a vorbit pentru prima data dupa ce a castigat alegerile in fata lui Mitica Dragomir

"Totul s-a facut intr-un mod civilizat si corect. Domnul Dragomir are merite multe, a facut si sediul Ligii. O sa incercam sa imbunatatim ceea ce a fost mai putin bun. Vreau sa multumesc cluburilor si altor sustinatori ai mei, prieteni, familie, care au participat la sustinerea mea. Si am promis sa fiu un presedinte deschis cu care sa se poate lucra si sa facem lucrurile pentru ca fotbalul romanesc sa redevina credibil.

Nu am aparut la televiziuni, a trebuit sa ma plimb prin teritoriu pentru a discuta cu presedintii de cluburi si cred ca i-am convins din moment ce m-au ales. Eu cunosc foarte multa lume in politic, eu vreau ca politicul sa ne ajute si o sa incercam sa-i tinem aproape pentru ca fara politic nu putem ajuta sportul. Acestia nu s-au implicat insa in campania. Domnul Ponta era in urma cu 12 ani la consiliul de administratie la FC National, normal ca s-a bucurat. Nu aveam cum sa stiu de aseara pentru ca votul a fost astazi. Ce am facut ilegal? Daca nu s-au implicat..

Am invatat de la domnul Dragomir ca trebuie sa stai de vorba cu toata lumea. Nu sunt ingrijorat, n-am nicio presiune. Aceasta nu era de partea mea, probabil era de partea lui Dragomir. Eu am facut fotbal de performanta si am mai pierdut meciuri. Era ultima incercare, daca nu reuseam acum, probabil ca nu se mai intampla.

Se fac prea multe speculatii, in anii 90 poate erau altele elementele. Primul ministru nu a fost implicat, nu mai trebuie insistat cu asta.

Sa vedem ce se va intampla, e usor sa pui pe hartie si sa spui ce realizezi. Eu am zis ca voi sta de vorba cu presedintii de cluburi pentru a stabili o strategie pentru a vinde drepturile TV cu cati mai multi bani. Sunt discutii cu alte televiziuni si alti oameni dar la vremea asta nu va pot da prea multe detalii.

Parerea mea e ca 16 echipe ar fi o solutie buna pentru ca vrem sa cream si Cupa Ligii si atunci vom vinde si alte drepturi si obtinem mai multi bani pentru cluburi.

Vrem sa facem centre de copii si juniori in 3-4 zone din tara, ca sa producem niste jucatori pentru ca echipele din Divizia A sa poata profita. Eu am zis ca o parte din bani sa vina de la LPF, o parte de la FRF si o parte din fonduri europene. E un program pe un termen lung cu care putem sa atragem fonduri

Avem o Adunare Generala extraordinara pe data de 19 inainte de meciul cu Grecia si incercam sa stabilim atunci. Vom vedea cat mai multe, vom vedea, poate nu sunt de acord presedintii. Eu am spus de mai multe ori ca salariul lui Dragomir, as fi folosit acei bani pentru a ajutat fostii jucatori care sunt bolnavi sau au alte probleme. Ca in orice institutie, vom face un audit sa vedem ce s-a intamplat in ultimii ani.

Am stat departe de fotbal o perioada pentru ca riscam sa imi pierd familia din cauza fotbalului. Acum, am zis sa mai incerc inca o data.

Saptamanal va fi o conferinta de presa unde se vor discuta problemele care sunt. Eu voi discuta cu juristi si cu federatia pentru a ajuta sportul. Eu vreau sa fiu cat mai discret in ceea ce priveste aparitiile mele la TV. Vrem sa facem ceva civilizat cum e in Anglia"
 a spus Gino Iorgulescu.