marți, 5 noiembrie 2013

CRONICA MECIULUI METALUL II RESITA - SEMENICUL VALIUG 4 - 3 ( 2 - 2 ) ,2 NOIEMBRIE 2013 :

Meciul de pe stadionul Gloria , a fost unul interesant , spectaculos si cu multe goluri marcate .
S-au  intalnit  doua echipe diferite.
Una , formata din jucatori talentati si tineri ( Metalul II) si echipa noastra , formata din jucatori experimentati , cu multi ani in  liga a IV-a .
In cele din urma ,castig de cauza a avut echipa gazda , care a avut puterea sa revina de doua ori, dupa ce a fost condusa . Noi am deschis scorul repede , dupa o greseala a portarului echipei  Metalul II (autogol ) , apoi gazdele au egalat  in minutul 22 .
In minutul 32 , am avut  o faza pe partea stainga , a urmat centrarea in careu , iar Silviu Izvernar a marcat cu capul dintre  aparatorii gazdelor si  am luat  din nou conducerea : 2 – 1 , pentru Semenicul.
Cand  mai erau 2 minute pana la pauza , primim din nou gol si se restabileste egalitatea .
Pe timpul pauzei , antrenorul echipei noastre , domnul Cristi Bordea , a incercat sa scoata in evidenta  faptul ca in primele 45 de minute , jucatorii nostrii nu au fost foarte concentrati la joc si tocmai de aceea, a subliniat faptul ca trebuie ca in partea a doua a meciului, sa fim mult mai atenti la joc , pentru a obtine un rezultat bun.
Din pacate , nu a fost asa , ba din contra , am primit repede inca doua  goluri ( in min. 52 si 55 ), iar sperantele noastre la un rezultat bun au inceput sa scada simtitor. Imediat , am facut schimbari  si am incercat sa trimitem forte proaspete in teren .
A  fost schimbat si portarul , in locul lui Alin Gaina, a intrat juniorul Alex Ungureanu , care s-a descurcat foarte bine , dar jocul nostru nu s-a imbunatatit .
In minutul 72 , Albert Jugan executa perfect o lovitura libera  de la cca. 20m si 4 – 3 !
 Incepem sa speram din nou la un rezultat de egalitate , dar pana la final nu se mai intampla nimic .
Am atacat cu toata echipa in ulimele 10 minute , dar gazdele au  pastrat scorul neschimbat .Metalul II Resita ar mai fi putut marca pe final de meci , atunci cand noi am ratat si am ramas cu toata echipa in  jumatatea de teren a gazdelor , iar ei , la una din faze au ramas cu 3 jucatori singuri cu Ungureanu , dar au ratat incredibil.Tot pe contraatac , au mai avut o bara si cam asta a fost istoria unui meci in care noi , nu am prea aratat mare lucru. 
Echipa noastra a fost urmatoarea : Gaina – Dobrin , Gherasim , Stingu , Muntean – Martin , Mitrica , Matei , Jugan – Izvernar , Stoica
Au mai jucat : Ursu , Capatana , Blotor si Ungureanu
Retinem doar faptul ca am condus de doua ori in deplasare , dupa care , in 13 minute am primit 3 goluri ( intre minutele 42 si 55 ) !
Cu siguranta nu a fost cea mai buna zi a noastra si acum ,  ne indreptam atentia spre meciul  din etapa viitoare , cu echipa din Anina , urcata pe locul 2 , dupa ce, sambata a invins Berzovia cu 2 – 1.

In aceasta etapa ( a 10-a ) ,  s-a produs surpriza campionatului , ambitioasa echipa din Mehadia ( la ora meciului se afla pe ultimul loc in clasament ), a invins campioana si lidera la zi , Metalul Otelul Rosu .Bravo lor si iata cum , campionatul se relanseaza , acum inainte de ultima etapa.