marți, 26 mai 2015

Daniel Stanciu este, oficial, noul manager al ACS Poli Timisoara

Daniel Stanciu e de luni nou manager general al nou promovatei ACS Poli.
Revenit la Timișoara, el are planuri mari cu formația antrenată de Dan Alexa. Primul pas a fost să se asigure că tehnicianul va continua pe banca bănățenilor și în Liga 1, după ce a reușit promovarea în acest sezon.
“Sunt noul manager al lui Poli. Nu rămân la Tg Mureș pentru că am vrut să încep un nou proiect. Cred că ceea ce am făcut la Tg Mureș s-a regăsit în acest sezon.
Am ales Timișoara pentru că e orașul, echipa, la care țin cel mai mult. E echipa care mi-a rămas în suflet. Am spus-o întotdeauna că vreau să mă întorc la Timișoara.
E o echipă care e promovată matematic, deși mai sunt două etape de jucat. Am un proiect interesant. Dan Alexa rămâne, astăzi și-a prelungit contractul.
L-am vrut pe Dan Alexa și la Dinamo, și la Tg Mureș. Sper împreună să colaborăm foarte bine și să avem rezultate.”
Stanciu a vorbit și despre implicarea sa la Tg. Mureș și care a fost momentul în care s-a hotărât să plece: “M-am decis de sâmbătă, nici n-am fost la Giurgiu ieri. La Tg Mureș mi s-a propus un proiect, am propus un proiect, în cele din urmă am luat decizia de a pleca la Timișoara. Până la finalul sezonului rămân cel mai înfocat suporter al lui Tg Mureș. Îmi doresc să se întâmple joi o minune.”
Cât despre planurile pe care le are la Timișoara, managerul general al bănățenilor a dezvăluit că și-ar dori să aducă jucători cu nume: “Ne bazăm pe un nucleu important din grupul de jucători care a promovat echipa în prima ligă. Vom încerca să facem transferuri importante, jucători importanți, care să vină cu un plus.
Iansi Zicu și-a dat acceptul de a continua la Tg Mureș, cu opțiunea de a pleca în străinătate, dacă are oferte. Dacă se va putea, sigur că o să-l ofertăm, dar știu că prima lui opțiune e Tg. Mureș.
Bugetul e în jur de 3 milioane de euro. Primul obiectiv e să rămâne în prima ligă. Apoi, dacă reușim să îmbunătățim bugetul și să aducem jucători cât mai buni, ne dorim să ajungem în play off.”
sursa : digisport

Anuntul oficial este si pe pagina oficiala a ACS POLI TIMISOARA :
http://www.acspoli.ro/Informatii_Daniel-Stanciu-noul-manager-sportiv-al-ACS-Poli_1405_ro.html