"Aşa cum am promis încă din noiembrie 2013, Liga Profesionistă de Fotbal s-a ţinut de cuvânt în ceea ce priveşte schimbarea imaginii cu care fusese percepută de media şi de iubitorii de fotbal. De astăzi, LPF relansează site-ul www.lpf.ro cu un design nou, cu mai multă informaţie şi, de ce nu, cu încă şi mai multă apropiere faţă de cei care trăiesc în şi pentru fenomenul fotbal", a declarat Gino Iorgulescu.
Noul site prezintă informaţii despre fiecare dintre cele 18 cluburi din Liga I, cu date istorice, prezentări de jucători şi stadioane, precum şi statistici amănunţite.
Platforma îşi propune să dezvolte două paliere de comunicare: competiţia sportivă şi conţinutul corporate, iar ulterior este posibil ca www.lpf.ro să se scindeze în două tipuri de micro-site-uri, unul dedicat suporterilor şi unul pentru vizitatorii care vor să înţeleagă mai bine politicile, iniţiativele şi actiunile Ligii Profesioniste de Fotbal.
Până atunci, LPF îşi dezvoltă canalele social media. Dacă pagina oficială de Facebook a fost deja lansată, LPF se va regăsi în curând şi pe Twitter, YouTube şi Instagram.
Un alt proiect al conducerii Ligii este dezvoltarea unei platforme "business-to-business" pentru a înlesni colaborarea dintre LPF şi cluburi, aceasta urmând să devină activă cel mai târziu în iulie 2015.
sursa : mediafax