joi, 16 septembrie 2010

Cosmin Contra a fost confirmat ca antrenor la Poli Timişoara

El a condus ieri pentru prima oară un antrenament al alb-violeţilor şi are contract pe "termen nelimitat". "Guriţă" speră s-o califice pe Poli într-o cupă europeană şi, pe viitor, să antreneze echipa naţională.

Din 2002, Timişoara nu a mai avut un antrenor atât de tânăr precum Contra. Nu doar vârsta tehnicianului, ci şi faptul că a fost şi încă mai este coechipier cu fotbaliştii lui Poli creează impresia că va fi foarte apropiat de jucători. Totuşi, Contra anunţă că se va schimba. "Nu mai pot fi coleg cu ei şi, din păcate, probabil nici prieten. Nu o să pot să îi mulţumesc pe toţi, aşa că n-o să fie aceeaşi relaţie pe care am avut-o cu ei acum două zile, când stăteam în vestiar cu ei şi depănam amintiri", a spus Contra, după care a adăugat: "Mi-aş dori şi eu să ajung ca domnul Petrovic, să antrenez şi echipa naţională a României pe viitor".



Clubul alb-violet a anunţat oficial schimbarea care se preconiza de mai mult timp. "Ne despărţim de un om pe care-l apreciem foarte mult. Munca de-o viaţă ca antrenor i-a fost răsplătită de Federaţia Sârbă cu un contract la echipa naţională. Nu ne despărţim doar de un antrneor, ci şi de un prieten. I-am promis că atunci când echipa Serbiei va susţine meciuri acasă, vom încerca să fim în tribună, iar el, când va avea timpul necesar, va veni la meciurile lui Poli", a spus preşedintele Gheorghe Chivorchian.

"Continuăm munca începută de domnul Petrovici, iar începând de astăzi, staff-ul este compus din Cosmin Contra, Vali Velcea, Iosif Rotariu şi Marius Bratu, antrenor cu portarii. Cosmin va rămâne şi jucător. El este licenţiat, este absolvent al Facultăţii de Educaţie fizică şi Sport, are carnet licenţă A şi se va înscrie pentru licenţa PRO", a mai spus Chivorchian.
Vladimir Petrovici, care a fost sunat de preşedintele federaţiei din ţara vecină pentru a fi confirmat cu câteva minute înainte de prezentarea lui Contra, i-a urat succes succesorului său. "Mulţumesc clubului pentru înţelegere, pentru că în contract erau clauze care puteau să mă împiedice să plec. Pe Cosmin îl va aştepta o muncă foarte grea, niciun meci nu e uşor. Aş vrea să urmeze o carieră la fel de lungă ca a mea, am deja 38 de ani în fotbal", a spus tehnicianul sârb.